vrijdag 31 mei 2013

Juni.

Halloo aller liefste blog lezers. ♥
Morgen is het alweer Juni.

Large


Een van de leukste maanden van het jaar!
Op Juli na natuurlijk haha.
Want dan ben ik jarig (:.
Dus , wat komt er allemaal in Juni & wat moet ik gaan doen?


Large

Wat gaat er allemaal komen?
  • VAKANTIE! Ja, de vakantie waar ik al mijn hele leven op wacht. ZOMERVAKANTIE.
  • Italië! Ik ga naar Italië, om precies te zijn naar Venetië ! Heb er zoveel zin ! Wanneer ik ga, houd ik privé.
  • Proefwerkweek... Pff, omdat de proefwerkweek eraan komt ga ik minder bloggen straks. Het spijt me mensen, maar het moet.
  • Veel naar buiten gaan, zonnen . Genieten van het zonnetje. ♥

Wat moet ik allemaal gaan doen?
Gewoon de beste tijd van mijn leven hebben. Lol maken, doen wat ik leuk vindt en me niet uitmaken wat andere er van denken ! 

Wat gaan jullie doen, en wat komt er allemaal voor jullie?
Ik ben ook benieuwd naar jullie verhalen ! Laat jouw verhaal achter in de reactie's!

XXXXX
Hannah <3.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten