zaterdag 18 januari 2014

H&M Wishlist !

Hee allemaal!
Ik was een beetje online naar kleren aan t kijken, en toen kwam ik op hm.com allemaal leuke dingen tegen, dus ik dacht ik ga maar eens n wishlist voor jullie maken :D
Enjoooy !

Dit truitje vind ik echt super tof ! Het is niet een echte trui, maar ook geen shirt. Lekker voor koude dagen. Ook een super toffe kleur !
-9,95.

Het zelfde voor deze, alleen is deze kleur gewoon wat lichter.
-9,95


Gewoon een lekkere joggingbroek, mooie wijnrode kleur !
-14,95

Deze eyeliner pen raadde een vriendin van me aan, deze wil ik binnenkort ook snel gaan halen!
-3,95

Een wimper kruller, die heb ik ook nog nodig en deze is super tof in het roze :D.
-2,95

Dit mooie haarbandje , is handig voor sporten om je haar uit je gezicht te halen !
-1,95 (Leuk prijse ;)

Aaargghhh, dit topje is echt toff ! 
-9,95 
Oke, deze beanie is gewoon perfection ! Regenbogen zijn gewoon geweldig , en dan in een beanie? LUF LUF.
-7,95


Oké , ik geef het toe ik heb een obsessie voor katten, en toen ik deze paperclips op de website zag, was ik verliefd ! Saaie paperclips kun je gewoon super tof maken!
-2,95


Deze ketting heb ik al bij veel bloggers/youtubers voorbij zien komen, ik vind hem zó onwijs tof ! 
-7,95

Zoals wat ik net al zei, heb ik een katten obsessie en toen ik dit shirtje zag, awww ! Begrijpen jullie me ? ;)
-9,95


Deze oorbellen zoek ik al heel lang ! Ik draag niet vaak hang oorbellen, maar deze zou ik graag willen ! :D.
-1,95 ( Ook super goedkoop :)

Deze blouse, is echt wauuuw ! Ik ben gek op blousejes en deze stof vind ik ook echt mooi, geen normale spijkerstof maar echt een unieke :D.
-24,95


Dit was mijn H&M wishlist alweer!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik hoop dat ik deze spullies snel kan aanschafen :D.
See ya xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten