donderdag 6 juni 2013

Bikini's & zomer kleren. !

Ik hou zo en ook zo van dit weer. Het zonnetje schijnt en het is eindelijk weer BIKINI WEER ! ♥
Love that.  Ik heb zelf een bikini in het wit met zwart, hij is heel erg leuk en van de primark -komt binnekort SHOPLOG maar kan geen foto maken, mobiel problemen *ZUCHT*, I'm sorry.- Maar dus, ik laat in dit bericht leuke bikini's & zomer kleren zien, en tips voor als je niet weet welke bikini je moet nemen, enjoy. 

Forever Young  | via Facebook

Deze bikini gewoon, echt wauw ! Echt geweldig !
Leuk met die print, hou er van.



Large

Tof met dit broekje btw.



Large



Deze bikini, echt cute. Het soort groen/blauw achtig match perfect met het zwarte. Leuk , zou willen weten waar je 'm kan kopen ! Erg gaaf.

Large

De zogenaamde 'frigne bikini' , vind hem opzich wel tof enzo maar als je er al even mee  gezwommen hebt gaat-ie uitzakken en lijkt t net een dweil, dat is echt jammer ! Voor de rest vind ik heb leuk :).


Large

Oke , deze bikini's echt WAUUUWWW. Ik hou van Tribal Print. Echt, gewoon super leuk!

Weet je niet wat voorn soort bikini je moet nemen? Als je een wat donkere huid hebt, staat een printje en felle kleuren altijd super leuk ! Bij mensen met een lichtere huid, kun je ook felle kleuren nemen, maar een neutrale is ook altijd tof!
Ben je er tussenin , net als ik? Dan heb je geluk, staat 't meeste erg leuk!

Large

LOVE IT!

Large

Ook hartstikke awesome :3.

Zoveel kleren zijn zo leuk ! En mijn tip, hou altijd je eigen stijl aan !

XX
Hoop dat je er wat aan hebt gehad.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten