maandag 24 juni 2013

#NAILART #simple Rood met witte stippen!

Hey people !
Sorry dat ik zo weinig heb gepost maar dat kwam door school, lees 't bericht hiervoor.
Nu heb ik vakantie dus alle tijd.
Ik dacht laat ik een super makkelijke nail art voor jullie verzinnen.
Zelf vind ik nail art nogal lastig en dan vooral aan mijn rechterhand.
Omdat ik rechts ben , natuurlijk.

Wat heb je nodig?


- Rode nagellak . Ik heb geen idee waar deze vandaan komt, maar hij dekt erg goed !
- Witte nagellak, deze is van de hema, erg fijn!
- Doorzichtige nagellak, gewoon doorzichtig voor dat het langer blijft zitten en extra glans ook van de hema.
- Satéprikkers, hoeft niet persee maar wel handig voor de stipjes.
En voor als het fout gaat , altijd handig.
- Nagellakremover, gewoon standaard van de Hema.
- Watjes.



Als eerst breng je gewoon simpel een rood laagje nagellak aan, zorg dat dit goed droogt voordat je met de stipjes begint, anders kan je weer opnieuw beginnen ;) !



Dan breng je de witte stipjes aan, met satéprikker is handig. Pak een satéprikker, dip hem in t kwastje en breng voorzichtig aan zorg dat je niet teveel hebt en dat het niet zo dik wordt.

Als laatst breng je nog een glans aan en klaar is kees :) ! Zo ga je de zomer vrolijk in met deze nagels.

Wat moet ik de volgende keer maken?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten