zaterdag 27 juli 2013

UPDATE | even bijkletsen.

Hey hey!
Sorry sorry sorry!
Ik heb het bloggen echt een beetje verwaarloosd, ik ben lang niet online geweest. En wist gewoon niet wat ik op mijn blog moest zetten.
Het spijt me heel erg.
Maar naar mijn verjaardag, 29 juli maandag dus.
Ga ik weer proberen elke dag een artikel te maken.
4 augustus vier ik mijn verjaardag, dan krijgen jullie te weten wat ik heb gekregen!
Ik vind het zo spannend !! Maar ook hartstikke leuk!
Nog 2 daagjes ! Aftellen!
Het is even tijd voor een vraag aan jullie.
Wat vinden jullie waar ik over moet bloggen? Wat vinden jullie leuk?
Ik bedoel, wat willen jullie zien?
Iets over nagels? Kleren? Of mischien iets van Lifestyle.
Zet het neer in de reactie's!


Dit bericht heet niet voor niets even blij kletsen, we gaan ook echt even bij kletsen.
Hebben jullie de film 'Spijt' gezien?
Ik ga er Maandag heen.
Heb het boek gelezen, en moest toen al huilen , dat wordt wat !
Ik ben daarmee echt een jankerd eigenlijk haha.
Ik maak dinsdag avond en post over hoe de film was, en of het een aanrader enzo is :).
Maandag avond heb ik een slaapfeestje. Dus dan kan ik even niks posten.
Voor de rest heb ik eigenlijk niet zo veel plannen in de vakantie.
Alleen dat ik Maandag jarig ben, ik het 4 augustus voor familie & kennissen vier en waarschijnlijk die week daarna voor mijn vriendinnen! Ik heb er erg veel zin in.
Vanmorgen regende het nog, maar nu schijnt het zonnetje eindelijk weer!
We hebben een zwembad opgezet in de tuin, dus ik spring er zo even in haha !
Fijne vakantie nog allemaal!

Lots of Love,
Hannah <33.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten