zaterdag 20 juli 2013

WISHLIST | Verjaardag !

Hallo hallo!
29 Juli ben ik jarig.
En natuurlijk heb ik een wishlist !
Veel lees plezier :D.

Als allereerst vraag ik een nieuwe tas. Een 'cowboybag'. Omdat ik eigenlijk niks anders aan mijn ouders weet te vragen, en ik het zo stom vindt om geld aan mijn ouders te vragen. Wou ik graag deze tas hij is groot genoeg, stevig en je kunt er lang mee doen ! Handig dus. Nadeel ; hij is niet de goedkoopste.



Wreck this Journal!
Jullie kennen het vast wel !Je mag er mee gooien, 'm onder de douche nemen of 'm volplakken met kleine dingetjes die je op straat hebt gevonden: het boek Wreck this Journal staat vol met de meest uiteenlopende, prikkelende opdrachten. Super leuk, vooral als je even niks te doen hebt!



Hoe overleef ik abbonoment!
Kennen jullie de boeken van Francine Oomen? Ik hoor je al denken. Ja van Hoe Overleef Ik ! Je hebt er ook een tijdschrift van en daar zou ik graag een abbonoment op willen, omdat ik het een super leuk en origineel tijdschrift vindt !


Happinez Dagboek
Ik vind Happinez zo'n mooi merk ! En het dagboek is ook geweldig ! Daarom zou ik deze graag willen :D.



Voorderest vraag ik geld , omdat ik aan het sparen ben voor een nieuwe telefoon ; Samsung Galaxy S Advance.




Wanneer zijn jullie Jarig?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten