dinsdag 10 december 2013

Kerst muziek en Inspiratie.


Lights

Hey !
December is weer begonnen, en ik moet zeggen, wat gaat de tijd toch snel ! 2014 begint straks al bijna en ik sta er echt versteld van. Maar het heeft ook echt veel voordelen , er komen veel gezellige dingen aan zoals Kerstmis , Oud & Nieuw en natuurlijk de VAKANTIE !

She loved life and it loved her right back | via Tumblr

Maar omdat we natuurlijk helemaal in de kerst sfeer willen komen heb ik hier wat inspiratie & muziek voor kerst.

Dit blijft echt een ouwe vertrouwde. Dit lied brengt je echt in de kerst sfeer & ik word er zo blij van ! Stiekem luisterde ik deze al in November sst :D. Dan heb ik het natuurlijk over 'All i want for christmas is you. ' van Mariah Carey <33.


Weer een van Marieh Carey. Ik vind dit album gewoon zooo leuk ! Echt een perfect kerst album !
Lekker vrolijk !
Marieh Carey - Oh Santa !




Ookal ben ik niet echt fan van Justin Bieber en luister ik niet vaak naar zijn muziek , vind ik dit liedje nog steeds zooo leuk ! 
Justin Bieber - Mistletoe.



En dit hele album van Michael Bublé is gewoon echt geweldig. Zijn stem is echt fijn om naar te luisteren en zooo fijn.
Michael Bublé - Christmas.







Inspiratie . 
Voor bijvoorbeeld cadeautjes, voor in de boom of om je kamer te versieren :D.
Maar ook kleding, nagels & haarstijlen .
jovadonia's lookbook: Inpak idee

♡♡

Lights
christmas lights | Tumblr

DIY 101 | via Facebook

Nail art by me

Christmas' nails

Nails

Starbucks christmas nails - follow me on instagram @ yelitube_3


Welcome to the new age † | via Tumblr

💙❄️




Dit was het weer voor vandaag :).
Lots of Love

Hannah 
xxxxxxxxxxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten