vrijdag 6 december 2013

Nieuws , Nieuws , Nieuws.

Hey allemaal!
Oh, ik heb echt lang niet geblogd.
Sorry ! Ik heb het de laatste tijd heel erg druk gehad met school.
Ik zit nu in de 2de klas en wou natuurlijk een goed begin maken.
Ik heb mijn eerste rapport ook gehad met 0 onvoldoendes ! :D
Een goed begin dus.


En ook weer tijd om weer een beetje te beginnen met bloggen.
Ik ga elke week sowieso een artikel schrijven.
Ik probeer er 2 te schrijven, maar dat ligt eraan of ik veel proefwerken heb.
Ik heb volgende week elke dag een toets, dus ik ga hard mijn best doen!

Primark ♡

Maar er gaan veel leuke dingen komen!
Ik ga binnenkort naar de Primark!
En daar ga ik dan een shoplog over schrijven,
Het is ook bijna vakantie , kerst & oud en nieuw.
Ik ga in de vakantie veel schrijven en proberen DIY's te maken!
Die natuurlijk over kerst gaan!

Christmas time!


Maar nu ga ik weer ,
Mijn suprise af maken :).

Hebben jullie sinterklaas gevierd?

xxxxxxx <33333333

Geen opmerkingen:

Een reactie posten