maandag 4 maart 2013

Cupcake's,

Hoi hoi !
Ik was laatst op een markt. En toen zag ik een soort van cupcake kraampje. En er waren zoveel leuke verschillende cupcake's  dus ben ik ze even gaan googelen. Wat mensen allemaal kunnen maken ! Het ziet er echt heel erg leuk uit ! Daarom heb ik er wat leuke voor jullie uitgezocht. Have fun ! 



Ahw ! Deze zijn echt schattig & heel orgineel.           Haha ! Awesome voor Apple fans :) !


Ook heel cute ! En leuk bakpapiertje !                      Leuk ! Ook makkelijk om te maken ;D.


Leuk ! En mooi voor de sier :).                                 Love cookie monster ! Deze zou ik nog graag een keer                               
                                                                                maken.

Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden !
Binnekort post ik wel 'hoe' je gemakkelijk cupcake's kunt maken !
xx,
Hannah ! ♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten