zaterdag 23 maart 2013

Wishlist.

Oh, wat hou ik toch van kleren en make-up. Ik heb weer mijn wishlist samen gesteld, en schrik niet want het is erg veel haha :).

Only.
Aangezien ik heel van van grote steden hou, en ik 1 keer in Parijs ben geweest vond ik dit shirt geweldig ! :D

Leuke vrolijke bloementjes ! Ik hou er van <3 !
Schattig niet?



Leuke sjaal ! Past overal bij ! 

H&M.

Leuk hempje, stoer, maar toch ook schattig !

Waauuw, deze is heel gaaf ! Hij was ook nog in het wit, maar is uitverkocht :(.



Forever 21.




Deze is echt heel leuk :D.



Love, hou van Amerika.


Minnie Mous, heel erg in nu en heel erg leuk :).


Leuk voor in de zomer. Oh, zomer.. Wat mis ik de zomer..

Leuk Blousje, vooral die knoop onderin.


Leuke vrolijke bloemetjesbroek.


Dit was het dan weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden en er van genoten hebben :).
xxx Hannah.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten