zondag 31 maart 2013

Before I die, I want to.

Yup ! Leek me weer eens leuk om te doen, wat moet ik nog allemaal doen voordat ik dood ga? Nou daar komen jullie nu achter :). Have fun !

Go to the before I die wall.










Live my dream.. ♥
Donate my hair to a cancer patient - Ik wil het zo graag ! Maar ik durf niet :$.
Go to all this places 
Go to London (!!!) - OVER 3 JAAR :D.
Tell him how I really feel :$$.
Get a infinity tattoo- Elke dag teken ik het tekentje wel op mijn hand, maar ook dit durf ik niet- en ik ben nog te jong.
Vistit the walk off fame.
Buy all the clothes I want.
Meet little mix. ♥♥♥♥♥
Meet Ariana Grade !!
Own a horse. <3

Dingen die ik al heb gedaan, of al heb .

Get a really best friend. ♥'- I love all my lovely friends <3.
Go to Paris !!! ♥ - vorig jaar het was GE-WEL-DIG !
Shop in Paris.
Go on a banana boat.- 2 jaar terug, met veel vriendinnen was ook super !



Ik weet het is een groot lijstje, en ik hoop dat ik ze later allemaal heb aangekruist !
En julie? Wat zijn jullie wensen?

xx Hannah.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten