zaterdag 6 april 2013

Cocoppa

Hii !
Jullie kennen vast wel de app : 'cocoppa' een hele leuke app waarmee je je apps kunt veranderen in wat jij maar wilt !
Ik zag de app op twitter, maar het bleek dus alleen voor de iPhone te zijn.
Jammer genoeg heb ik geen iPhone, en ik denk veel van jullie ook niet..
Daarom laat ik jullie nu zien hoe je toch gaaf je apps net zoals bij cocoppa kunt veranderen als je geen iPhone hebt.

Stappenplan:
1) Download de app 'Icon Changer' voor android beschikbaar en is gratis!
2) Ga naar internet en google : cocoppa , daar zie je de apps die je kunt maken met cocoppa kies er een paar leuke uit en maak daar een screenshot van. ( screenshot : tegelijkertijd op je home knop & uit knop drukken.)
3)Ga naar 'Icon Changer' en druk op de app die je wil veranderen.
4) Nu kan je als je wilt nog de naam van je app veranderen.
5)Ga rechts onderin naar 'Pictures' en druk op de screenshot die jij hebt gemaakt.
6)Snij hem bij zodat hij precies past... en tadaaa op je home page staat je nieuwe app!

Veel succes !
Dit is mijn resultaat :





xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten