donderdag 18 april 2013

DIY.

Heeii People!
Ik heb nu eigelijk heel erg veel zin in een DIY'tje.
En dit keer *trommelgeroffell*
Bestud je schoenen!
Jaa, ik heb het zelf nog niet gedaan, maar van een vriendin gehoord.
Ik heb eens even op youtube rond gekeken, en vele leuke exemplaren gezien.
Als ik het binnenkort heb gedaan laat ik het jullie uiterraad zien ! :)






     Wat heb je nodig?

  • Schoenen, maakt niet uit welke, vans, converse allstar, of andere schoenen. Alles is goed !
  • Goeie 1 seconde lijm.
  • Studs, goudkleurig, zilverkleurig andere kleuren maakt niet uit. ( hier te koop : http://studs.nl/product-categorie/rond-spits-cone/)
  • Tandenstokers.
  • Een houtje of papiertje.







 Stappen:


  1. Haal de veters, als je die hebt uit je schoenen.
  2. Breng een kleine klodder lijm aan op het houtje of kartonnetje. Niet te veel want de lijm droogt snel op! Gebruik daarna de tandenstoker om met de punt van de stoker een beetje lijm aan te brengen op de stud.
  3. Plak de stud op je sneakers en houdt de stud even vast zodat de lijm een beetje kan opdrogen. Laat de stud los zodra hij goed vast zit geplakt op de sneaker! Werk op deze manier je hele sneaker af met studs. Zorg dat je precies op de lijn werkt waar de zool eindigt en de stof begint en werk in horizontale lijnen op elkaar.
  4. Laat ze een nachtje drogen en klaaar !
Inspiratie : http://www.theperfectyou.nl , thanks !


Ik laat mijn resultaat binnen kort zien.



xxx Hannah.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten