vrijdag 5 april 2013

Music of the moment. ♥

Ik luister eigelijk gewoon verschillende soorten muziek. Maar muziek is gewoon geweldig. Als ik in een depri bui ben, luister ik naar muziek en in no-time voel ik me weer goed. De muziek die ik nu het meeste luister komen voor in dit bericht. Have fun xxx


Geweldig lied, ben echt fan van Little Mix. Ik vind ze geweldige muziek hebben, vooral deze ^^ :).


Dit nummer is ook geweldig. Mijn allergrootste hobby is dansen. (hiphop,streetdance) en op dit lied dans ik.


Old but GOLD ♥♥. Echt geweldig lied van Jazon Mraz, brengt geweldige herinneringen bij me op :D. Hier word ik al-tijd weer vrolijk van :).


Demi Lavato een van mijn groote voorbeelden ! <3


Geweldige cover ! Snap niet hoe je van dit lied zo'n goeie cover kan maken . Echt geweldig!


Ook echt een goed nummer van The Script.


Luister ik vaak als ik depri ben, word ik alleen maar meer depri van maar ja, het is echt een mooie song.

Dit was het wel weer een beetje, ik luister veel meer muziek maar dit zijn de leukste.
Was echt heel erg moeilijk om te kiezen!
Je ziet dat ik een verschillende muziek stijl heb, iemand nog tips voor mij?
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten